Pages

Saturday, January 16, 2016

my 2015's obsessions

 היי חבריםםם אז אהבה נוספת לי שלי מעבר לאופנה זה איפור... 
בשנה האחרונה האהבה הזאת הפכה לאובססיה וקניתי כמה רכישות שעשו לי את השנה..
אז אלו שבעת המוצרים הכי שימושיים ואהובים שלי לשנת 2015



פיינטפוט בגוון Painterly של מאק...
צבע מהממם קצת כהה לגוון עור שלי אבל המוצר הכי טוב שהיה לי כבסיס לצלליות, ומצליח לכסות כמעט את כל הנמשים שיש לי על העפעפיים 

ברונזר ופודרה של לוריאל... אחד המוצרים שאני הכי הכי משתמשת (כמה מוזר זה שלא רואים בכלל אע?) אני משתמשת בברונזר, והוא פשוט מעולה. הגוון שלו יחסית בהיר ככה שזה מאוד מתאים לחימום הפנים הבהירות שלי, לא מתאימות ליציאות לערב, אבל מעולה ליומיום. 


Naked של Urban decay
אלו הפלטות הכי מפורסמות וטרנדיות בשנים האחרונות..
המחיר שלהן יחסית גבוהה אבל שווה כל שקל... אחרי שהתחדשתי בפלטה הראשונה בסדרה ֿ
התאהבתי לגמרי.  
השנה החברה הוציאה פלטה חדשה שניתן לייצר איתה מראות מהממים ומעושנים, ואני יותר משמחה שיצא לי לרכוש ולהשתמש בה 


גם המסקרה הזאת היא מוצר חדש שיצא בארץ בשנה האחרונה. 
אמנם בחול יש אותה בעוד מיליון סוגים אבל אני שמחה שהביאו דווקא את הורודה,
המיס מנגה היא בהחלט המסקרה הכי טובה שניסיתי בשנה האחרונה, אחרי שניסיתי מסקרות מהזולות של ביוטיקר ועד יקרות של מאק ולנקום.
היא מגדילה את הריסים בצורה שכמעט ונראה ששמים ריסים מלאכותיים.. 
מומלצת בחום




לגבי סומק, זה מוצר שאני לא שמה הרבה אבל כשאני שמה אני רוצה שידגיש את הגלואו של המראה, בעזרת הסומק המדהים הזה של מאק בגוון  
Bred for beauty
הלוקים שלי נראים הרבה יותר יפים, גוון ורוד וקלאסי, עדין ולא נראה כאילו שפכתי על עצמי מלא מלא סומק. 


התלבטתי הרבה אם להמליץ על ההיילייטר הבא, מכיוון שכבר לא נמכר. אבל בסוף החלטתי שזה בעצם פוסט שבו אני מראה את המוצרים שעשו לי את השנה, ואם לא אמליץ על המוצר הבא, הפוסט הזה לא יהיה שלם.
אז מעבר לאריזה הכל כך יפה ויוקרתית שלו, ההילייטר הזה פשוט מדהים!!!
נכון, צריך טיפה לעבוד איתו, אבל ברגע ששמים שכבה שתיים על הפנים זה נראה פשוט זוהר ומהממם... מתאים מאוד לגוון בהיר, ועושה מראה נסיכתי מאוד. 


את האייליינר טוש של קיקו לא קניתי בלב שלם, בחנות הוא היה נראה לי לא המוצר הכי טוב שיש, לא הכי שחור לא הכי עמיד ולא הכי נוח. אבל חברה טובה המליצה ושכנעה שזה אייליינר מדהים.
המחיר לא היה מאוד גבוהה אז לקחתי את הסיכון וקניתי.
הופתעתי לגלות שזה האייליינר הכי טוב שיצא לי לנסות. אמנם לא הכי עמיד, אבל נוח מאוד.
  אפליקטור מאוד נוח, שחור כמו פחם, ונראה נהדר. בנוסף לכל זה, הוא לא נמרח על העפעף ולא הורס לוקים. שמחה שחברה שלי שכנעה אותי לקנות אותו. בהחלט אחת הרכישות היותר טובות..


מקווה שנהנתם מהפוסט איפור הראשון בערוץ שלי :)
אוהבת המון :)

2 comments :

  1. איך עשית את העיצוב לבלוג?

    ReplyDelete
  2. ואני חושבת שאם תכתבי את המחיר של הפריט זה יהיה יותר טוב... :-)

    ReplyDelete