Pages

Sunday, December 6, 2015

 Hey guys :) so a few weeks ago I had the chance to do a crazy Collaboration with one of my fav store in Israel- Yanga... yes, you've seen before a few items from their store, and now I have the chance to show you more products.  this outfit is one of 3 I got to show you.
in my youtube channel  yI uploaded a video where you can see the two others too.

hope you'll like it :)



היי חברים אז לפני כמה שבועות יצא לי לעשות שיתוף פעולה מטורף עם אחת החנויות היותר אהובות עליי בארץ- יאנגה.. כן ראיתן כאן בעבר בגדים שלהם, ועכשיו יש לי הזדמנות להראות לכם יותר דברים שלהם.. זו תלבושת אחת מתוך 3 שקיבלתי להראות לכם מהחנות. 
בערוץ יוטיוב שלי העלתי סרטון מלא שבו ניתן לראות את השניים האחרים גם. מקווה שתאהבו ותהנו :) 










1 comment :

  1. פשוט מדהימה! יש לך פוסטים מהממים! אגב, אני הכי אשמח בעולם אם תיכנסי לפוסט הראשון של הבלוג שלי ותגיבי, באמת שזה ישמח אותי! (זה לא ספאם, מבטיחה לך!) זה הקישור לפוסט :) - https://neomibbstyle.wordpress.com/?p=38

    ReplyDelete